MÅNDAG 110110

Hej! haft en bra dag? helt okej måndag tycker iaf jag. började med seeeeg svenska. gick och lånade böcker och lyssnade bara. sen kommunikation där vi hade betygsnack och film. vi hann bara kolla på halva filmen dock men vi har sista lektionen på fredag. sen hade vi gympa och då var det simhall. jag kunde dock inte vara med så jag, amanda och lina va tvungna och gå till lindälv, ta kort och sen tillbaka. höll på att bli nerputtade i snön ett antal gånger av lina men som tur va rädda amanda mig, haha. sen gick jag och amanda tillbaka till kungsmässan och fikade på linneas och gick runt och kollade lite. jag vill ha ett par leggings med "skinn"lappar på men det är slut överallt! fanns på melrose men inte såna jag ville ha direkt. så hittade jag ett par andra på h&m med dragkedja som jag oxå velat ha :) nu ska jag kolla lite körskolor för imorgon ska jag antaglien skriva in mig någonstans. sen ska jag träna om jag hinner innan familjen annorlunda. seriöst, hur orkar man ha 8-10 barn? jag tycker det låter mycket med 3!



  


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0