SÖNDAG 170110

tjodelo! haha, den va längesen. hoppas ni mår bra. jag e sjukt trött! gick upp nio idag.. så ja har verkligen fått sova ut i helgen, not. va tvungen att gå upp så tidigt för ja skulle åka bort och städa och skulle vara klar senast klockan tolv. så nu kom jag hem precis, ska snart fika. idag ska jag komma på vart jag vill praktisera, tror jag tar tingberget som förra gången, trivdes skitbra där och vi har ju "bara" 3 veckors praktik denna gången. då va jag mest med ettorna så blir det kanske nollorna denna. hahaha, lät ju bra. men det lutar åt att ja väljer det iaf. känner ju redan barnen oxå ;) sen ska jag övningsköra och om jag hinner så ska ja & mammi åka till frölunda torg. bloggar kanske sen, pussar!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0