yes men..

han åkte ut men så kom ja på en sak, han kommer ju till det andra laget. så han e ju inte ute än.. menmen, bra att det va han :) och nästa vecka så är robinson 3 gånger! onsdag, torsdag & lördag, yeey! de e final på lördag och just nu hejjar jag på sanna. hejjade på jimmy ett tag men han har blivit för självgod eller va säger man? men han tror alla lyssnar på han och att det e han som sköter spelet.
om en halvtimme börjar paradise hotel XL så tänkte kolla på de, sen ska jag sova. mår bättre nu men långt ifrån frisk. bloggar nog inget mer idag, har blivit korta och många inlägg, hehe. imorgon ska jag städa och träffa nico, hoppas bara jag mår bättre annars blir det som idag, sooovvvvaaa !

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0