LÖRDAG 170710

God morgon! nu känner jag mig jäkligt duktig! ställde klockan på nio och gick upp och tog bilen bort efter som det ösregna ute och städade, så nu är det över wohoo :D drar alltid ut det till sista minuten och igårkväll tänkte jag att jag kunde nog gjort det på månda, haha! bilder från igår kommer för amanda har dom nämligen och det var urmysigt i varberg förresten, grilla på gångbanan, träffa maria, kollade solnedgången haha och kolla på alla schnöggga raggabilar i stan! fint att fjortisar stod och spydde och sen bara gick vidare med en öl i handen.....nice!
snart ska jag hoppa in i duschen och sen fixa mig. halv tre ska jag vara inne i göteborg senast och vid fyra börjar matchen, ifk-halmstad :D bara det inte regnar :/ men tror vi står under tak under matchen men påväg dit och hem kanske blir mindre mysig! kanske blir något mer inlägg innan jag drar in ;) pusss ♥

 


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0