sjö ska det va, det är det vi vill ha!

lindèn åkte nyss hem och det har varit lika trevligt som alltid. vi (jag&malin) tog bilen och körde en sväng och tog kort som blev finfina som snart kommer (som vi för övrigt alltid tar, blir inga fula på oss, kan inte hjälpa det tyvärr)
snart ska jag lyssna på deppmusik på mitt rum, känner verkligen för det nu och en bölfilm.. fråga inte varför, känner bara för det. hoppas på fint väder imorgon då vi hade tänkt dra och bada i lygnevi så om det är sol så kom dit, grymt fint och bada där! det bästa är att det är en SJÖ och det är så det ska va. inte något jäkla hav med tång, krabbor, maneter, you name it! så ni som föredrar hav framför sjö, jag fattar inte varför!om ni tycker det är bättre med hav, berätta vrf? :))
havet funkar utomlands då det inte finns äckliga kryp eller skabbiga växter utan fina långa, stora sandstränder och klarblått vatten. fan vad sugen jag blev på att bada utomlands nu :D
blev ett rätt onödigt inlägg om inget intressat som det brukar vara med mina men nu ska jag fixa musik och leta fram en film. hörs ♥




Kommentarer
Postat av: malin

Haha, gillar våra stunder ;) Vi får ses snart igen! Moa kunde inte följa med på IFK. Och jag snackar med mina brudar om fredag - så hörs vi mer i veckan :D puss & kram

2010-07-12 @ 00:58:28
URL: http://whitestrawberry.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0