TISDAG 200710

Hallå! jag är verkligen nära dödenupplevelse nu! om jag lägger mig så kommer jag antaglien hamna i koma och aldrig vakna mer! så jäkla trött är jag.
har varit på liseberg hela dagen med nicolina och vi borde valt en annan dag för halva av sveriges befolkning befann sig på liseberg idag nämligen. var ju på lotta igår och jag såg min man där! fu fan va snygg han va, ni som känner mig vet att jag skulle göra vad som helst för peter jihde men denhär killen asså, jag hade dött för honom! letade efter honom idag men hitta haninte :/ nästan så jag vill dit på måndag igen, haha och jag är inte alls besatt nej! nu ska jag kolla lite bloggar och sen sooooooova! kommer kanske lite bilder senare om jag inte har däckat innan ;) puss ♥

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0