fågelbebisar

kul att det började regna igen, kommer och går hela tiden! men det ska bli fint i veckan och jag hoppas verkligen att det stämmer! hann inte städa idag så får göra det roligaste till sist som jag alltid gör! hjälpte pappi i trädgården förut och hängde med till lövåsen tror jag det hette och slängde träd! så nu är det ljust och öppet på baksidan, om bara oslen kom så man kunde lägga sig och sola?! jag berättade för 2 veckor sen nu tror jag det va att jag kastade sten på skatorna som satt i ett träd och skrek, det trädet tog vi ner idag och ner kommer 2 små fågelbebisar som var sjukt söta faktiskt! så bar bort dom med en skyffel och la dom under ett träd med fågelmat och bark, tror dock de inte klarar sig ändå men det va dagens goda gärning ;) kommer absolut ångra mig sen när de är större, om de nu blir det! nu ska jag upp och göra salladen till maten, har inte hunnit äta frukost eller lunch än heller så nu är jag sjukt hungrig! hörs kanske senare ♥

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0