om du ändå var osynlig!

släng er i väggen vet ni hur mycket jag älskar & köra bil? :D tjötade till skjuts för mamma och sen åkte jag och handla och tog en liiite omväg hehe! körde även till skolan och hämtade upp amanda och sen hem! kollar runt lite på en egen bil just nu och jag är rätt inne på ford assa, får se hur det blir! min snälla mormor är även och kollar på en uppe i kungshamn åt mig idag :) snart ska jag sola lite sen bara ta det lugnt. har gått och tänkt på körkort hela tiden sedan i april så nu när jag väl har det är jag dötrött. imorgon blir det slottskogen med klassen och fredag är vi lediga så ingen mer skola denna veckan :D så otroligt skönnt och nästa vecka har vi bara 2 lektioner :D aja, nu ska jag njuta lite i solen, hörs kanske sen ♥

Kommentarer
Postat av: Boolaagnes

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2011-04-07 @ 10:24:41
URL: http://boolaagnes.blogetty.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0