sommar & sol

shit vilken  huvudvärk jag har! mitt huvud kommer snart sprängas seriöst! ska snart byta om och ta bort sminket, ska lägga mig i tid idag för ska upp senast 7 imorgon! fan va gött att det är fint väder igen, ska inte säga för mycket kanske men hoppas att det håller i sig så man kan bada och sooooola! det är så jäkla tråkigt när det är fult väder, känns som man aldrig vaknar när det är så. imorgon ska vi först till torslanda sen om vi hinner stan. jag köpte ju ett par skor förra veckan och vet inte om jag ska behålla eller ska ha kvar dom?!?! dom är sjukt snygga men min mammi (som tyvärr alltid har rätt) tror inte att jag kommer använda dom och eftersom jag har problem med mina ljumskar och hälar kanske det är bäst o lämna tillbaka dom, men dom är ursnygg, vilket problem jag har! aja, har till på onsdag att bestämma mig! nu ska jag ut och just de, ena fågelbebisen dog imorse :( får begrava den sen för just nu stinker den fan.. hörs imorgon ♥

Kommentarer
Postat av: nicolina

nej va tråkigt, stackars fågelungen :( ... <3

2010-06-14 @ 21:35:15
URL: http://nicolinaellinor.blogg.se/
Postat av: Gjermundebba

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-05-09 @ 15:41:20
URL: http://gjermundebba.blogimagine.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0