SÖNDAG 200610

Hej! har haft en urbra helg uppe i alingsås med nicolina :) va på festivalen på lördagen och när vi kom hem på kvällen kollade vi bride of chucky tror jah den hette :) rätt gött att det va ljust när vi skulle lägga oss, kändes ju inte alls konstigt haha! sen idag va vi nere igen och kollade festivalen igen, det va sista dagen idag och då var tomas pettersson och jessica andersson där, jag gillar verkligen tomas, hur rolig som helst! sen när jag kom hem väntade min nya bil på mig utanför :D
det är en blå polo och lägger upp en bild imorgon på den ;) så körde bort till m & m och visade upp den hehe sen har jag dammsugit och torkat den nu så är det bara ägarbeviset som ska fixas och hämta vinterdäcken. dock är det ingen bråska med däcken om det inte börjar snöa!
nu ska jag ta bort sminket och kolla film. hörs imorgon puss ♥

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0