TORSDAG 100610

Hellu, nu har jag då fått sommarlov :D wiie! har nästan haft det hela veckan för va ju ledig tisdag & onsdag ;) men det är riktigt sommarlov när man har sjungt den blomster tid tycker jag! får betygen hemskickade nästa vecka och vet redan vad jag får men ändå. hann ju inte sitta mer vid datan igår men jag ska snart berätta vad jag gjorde i tisdags haha inte så stort för vissa kanske :D igår slutade min brossi nian och precis när de gick ut slutade det regna, tur eller ;) försökte ta lite kort när han ska gå ner för trappan och då kom han (bild under) mitt i vägen och posar?!?!?! :O



fotomodell, MMMM!


nu kommer lite bilder från igår & idag och längst ner kommer en bild på det jag gjorde i tisdags ;)






från igår!






från idag!


jag pierca naveln :D



och det gjorde sjukt ont! men värt det ;)

Kommentarer
Postat av: nicolina

så himla fint är det! :D <3<3

2010-06-10 @ 18:32:23
URL: http://nicolinaellinor.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Tack gumman :D <33

2010-06-11 @ 13:56:10
URL: http://blondyouknow.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0