bosse is right!

nu är jag äntligen hemma. är sjukt trött men är va ju inte oväntat precis. har knarkat mucoangin idag och det är det ändå som har hjälpt mot hostan, fy fan vad jag hatar hosta! fick flera hostattacker idag, i skolan och på bussen. som tur va fick jag inte det på någon av körlektionerna, TUR DE! om inte hostan har försvunnit ska jag upp till akuten imorgon och hoppas att dom ger mig någon medicin som hjälper!! klarar inte av det mer, trodde seriöst jag skulle kvävas på bussen förut, så otroligt jobbigt och pinsamt var det. skolan gick som vanligt, väldigt fort! man komemr dit och sen går hem känns det som. sista lektionen hade vi vikarie och fick sluta 20 min tidigare tror jag det blev och det va gott! jag och amanda gick och drog på k-mässan tills hennes buss gick och min körlektion som började kl fyra. gick super och har bokat halkan nu, wiie! nu ska jag duscha sen sova, hoppas jag sover mer inatt än jag gjorde sist. hoppas ni mår bra ♥


Kommentarer
Postat av: Didrikfatima

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2011-02-13 @ 20:44:48
URL: http://didrikfatima.blogfuture.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0