FRDAG 260310

Hellu! har precis städat klart nu och här redan trött. gick upp tio över 6 idag och kl 7 var jag på körskolan, de ni! hade lektion till 8 sen blev det att göra några faser och synd för mig va ju att jag fick ett poäng från godkänt så får gör om det igen.. halv elva började skolan med redovisning och sen gick jag till någon agneta för att prata om att läsa vidare. sen blev det maries lektion då vi kolla på sällskapsresan när dom åker till las palmas, haha stig-helmer är ju för söt. sen hämtade mamma mig vid stationen och vi gick en snabbis till k-mässan för att kolla på present till alva som fyller 2 år på söndag :) finns massa små söta fina kläder, vill ha en egen liten bebis! dock inte nu men det förstår ni nog hehe. sen blev det hem och städa, yeey va kul på en fredag. så nu ska jag leta fram kläder för ikväll, tjejmiddag hos felicia och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mjig. hade tänkt ha en svart klänning först men har ångrat mig nu, ovanligt!! men det kommer säkert bli så att jag tar den som jag valde från början ändå haha, brukar vela fram och tillbaka så vad det än e till. hörs kanske sen ♥

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0