LÖRDAG 060310

har inte hunnit blogga idag. blev först in till gbg och klippte mig. ser ingen skillnad direkt och hon skulle ta allt de slitna, trodde ju jag efter som jag sa det KLART OCH TYDLIGT! såg det när vi ahde gått runt en stund att det kändes frotfarande slitet och lika långt som innan. sen hittade jag ingenting att köpa :O eller jo, kom hem med 2 krukor + en groda till mitt fönster, haha roligt värre men alltid nått ;) sen vid fyratiden åkte vi till torslanda för att gå på kalas, trevligt va det där, hann kolla lite melodifestivalen där och hörde att pernilla och jessica gick till globen. nu ska jag byta om och ta bort sminket, fy fan vad skönt! borsta tänderna oxå för stinker verkligen vitlök på 7 mil. bihålerna är fortfarande skit men nästan helt frisk annars, wiie! undra hur länge det håller tills jag blir sjuk igen..♥


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0