MÅNDAG 010310

Hej på er! kom precis hem från praktiken, hur kul som helst. har saknat de små trollen som fan! imorgon ska jag redan ha egen lektion, får ju snabba på eftersom de bara e 2 veckor nu, hehe. och idag hade jag även samling då dom skulle visa lite saker för varandra och berätta. och imorse blev jag så glad när dom kom framspringandes och höll fast mig, verkligen en bra start.sista halv timmen hade dom musik och en hade tagit med sig en smurflåt som hon ville spela upp, haha jag älskade smurfhit när jag va i den åldern (H) sen fanns det lite tid över och då ville några sjunga för klassen och dom ställde sig där en och en och sjöng, en sjöng en låt på engelska och kunde den skitbra, han e lixom 7 år :O blev grymt imponerad på dom när dom sjöng. nu ska jag äta lite och sen kolla tv =) ♥


kul att det snöar ute..

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0