MÅNDAG 080310

Hello! superbra måndag! fast började mindre bra då bussen va tidig och jag missa den. sprang typ till skolan och hann precis, puuh.praktiken bra som vanligt. hem, såg att jag hade ett paket att hämta ut på ok, blev överlycklig, förstod att det va skorna som hade kommit, wiie! så vid fyra då man tidigast kunde hämta dom gick jag dit och hämtade dom. sen hängde jag med mammi & pappi & handlade lite och nu sitter jag här med mina rosa skor på mej, wiie vilken jäkla tur jag har att dom är som gjorda för mina fötter, sitter perfekt!


ooh,undra va de är!     yes, de va skorna



Kommentarer
Postat av: carro

fina skor!

2010-03-11 @ 14:58:09
URL: http://itscarolina.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0