ONSDAG 170310

Hej! har inte hunnit sitta vid datan någonting idag. började med utvecklingssamtal kl 8 i skolan, va klar halv 9 och sen bar det av till ullared med mammi :D va inte så mycket folk från början, va nästan tomt på parkeringen men sen vid tolv va det typ fullt! när vi skulle kolla lite va vi hade lagt i i vagen så helt plötsligt säger mamma:
såg du?
jag: va, vad ?
M viskar typ
: morgan gick precis förbi
J: VA?! VAR DET MORGAN ?! VART ÄR HAN NU?!?!?!?!?!?!?!?!
haha han hörde inte alls att jag typ skrek ut det och gick lunkande vidare, jag som ville ta kort på han :'(
när jag e och shoppar ser jag bara kläder, smycken, kläder och skor ungefär så hade inte en tanke på att han kunde komma gående sådär.. måste dit snart igen och ta kort så jag har ett på oss som jag kan ha vid min säng så det är hans underbart vackra leende jag ser precis innan jag somnar !
vi åkte hem med tomma plånböcker och massa gula kassar vid halv fyra tiden. va död i bilen påväg hem, mina ben!!
sen är även min mobil lagad så ska hämta den på fredag för imorgon hinner jag inte.
klockan 8 imorgon har jag körlektion med någon annan än petra, skulle vara någon kille så får se hur det går! kanske hinner blogga i skolan en snabbis! nu blir det andra avenyn, puss ♥


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0