TISDAG 090310

Hej, prakitken gick super som vanligt, behöver ju inte säga hur bra jag trivs där för det fattar ni nog själva. hade massagesaga för barnen idag och dom verkade tycka det va kul, bra det! nu ska jag ta och söka lite jobb till i sommar och kanske helger till och med. har hittat ett som jag är jätteintresserad av och hoppas verkligen att jag kan få det! och det bästa med det är att det ligger flera mil härifrån så kommer bo där isf i ett litet hus! senare ska jag träffa nicoline när hon har pluggat klart den bögen. och glöm inte att ikväll är det desperate housiwifes som gäller!

Kommentarer
Postat av: Amanda

vadå stuga!? ska du bo där? :O

2010-03-09 @ 15:59:18
Postat av: Amanda

hus*

2010-03-09 @ 16:00:01
Postat av: Gabriella

ja, om jag får jobbet kan man bo i ett hus där under tiden man jobbar :)

2010-03-09 @ 16:35:29
URL: http://blondyouknow.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0