TORSDAG 250310

Hej på er! är rätt trött nu. började dagen med riskettan, va rätt okej. läraren är för go, haha hans berättelser, som när en fyra årig liten pojke gjorde så han föll för grupptryck osv. det gick mycket fortare än vad jag trodde de skulle göra så tjugo i tolv slutade den och då blev det skolan. va inte alls jobbig dag. slutade runt tio över två och då gick jag och amanda till kungs en snabbis innan hon skulle ta bussen och jag ha körlektion. gick super nu igen (Y) sen efter körlektion blev det gbg med nicoline. vi köpte lite saker och sen gick runt för det va ju verkligen varmt ute idag :O kanske inte överdriva med shorts & linne men det va gött!

nu ska jag snart kolla sveriges värsta bilförare, hur dom nu har fått sina körkort är ju otroligt! dom kan ju itne gjort proven i alla fall...
imorgon har jag körlektion igen, kvart över 7 låter det mysigt? börjar skolan halv elva så efter det blir det faser på körskolan ;) ♥

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0