ONSDAG 190510

Hellu! fan va härligt vädret är, hur varmt som helst och bara sol, älskar det! solade efter skolan och fick faktiskt lite färg :D kommer ju säkert vara borta imorgon men sjukt gött va det ute i solen iaf. har pluggat och ska snart fortsätta med de men tog en liten paus nu! måste göra klart hemtentan som ska in på fredag. just det, förut när vi va ute så skulle mamma bära bort en sak in i våran grillstuga och gissa vad som ligger där? EN ORM! så nu blir det aldrig att jag sätter min fot där igen. vi har haft en där innan för 3-4 år sen så nu när det va en till där så vägrar jag! nej, nu ska jag skicka låtar till elvis och fixa lite bilder sen plugga. kanske blir något mer inlägg! puss ♥

mitt vanliga jag, frågetecknet!




Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0