:PpPpPpPpP

assa alla dessa jävla p grupper på fb, vissa är så jäkla dåliga men här va faktiskt en bra
-Man tappar sin mobil i havet.. så har man simkort ;pPpPpPpPpP.
haha, bara för att jag är så trött som den e bra :D 
har varit inne i götet med malin hela dagen och vi åt mc, shoppade, fikade och gick runt halv stan! haha vi är alltid så duktiga när vi träffas, går runt i timmar (Y) men det blåste så mycket va :O blev svinkallt men vi tvingade oss ändå att sitta på uteserveringen (H) haha, det va faktiskt sol där så det va inte så jättekallt. sen vid halv åtta gick jag till pendeln och hon tog bussen hem, vi båda va liiite sega! och när jag kommer fram till pendeln så ser jag att den bara går kvart över -.- blir man trött eller? så fick stå och vänta 40 minuter tills det gick och sen när jag kommer till stationen här i kba kvart i så ser jag att min buss kommer kvart över, då flippa jag ur! så snäll som min mammi är hämtade hon mig :)
kollade precis på en urdålig film med sandra bullock och de va 2 stycken från baksmällan som även var med, så urdålig! orkade inte kolla hela så satte mig här ist. ska bara ta det lugnt ikväll och jag ahde ju flera blåsor på fötterna från igår och hälften har gått sönder nu, det gör ont som fan! har lärt mig att ta platta skor till nästa gång.
ska snart linda in mina fötter igen och sen kolla film! kommer nog somna rätt tidigt ikväll ♥

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0