TORSDAG 130510

hellu! fortfarande dålig uppdatering men har gjort så otroligt mycket idag så har inte hunnit sitta vid datan! började med att jag vaknade precis lagom till våra bästa år. sen åt jag frukost, kollade mer tv och städa mitt rum. när jag va klar med det blev det att baka bullar och muffins. sen kollade jag på ännu mer tv, blev unga mödrar och teen mom. sen kollade jag the notebook och hyrde new moon som jag inte har sett än, liiite sent jag vet. så nu ska jag ta och kolla på den sen nana. haha, väldigt intressant dag va? men har verkligen inte orkat göra någonting speciellt och det va längesen jag va hemma en hel dag utan att fixa mig, underbart faktiskt!
hörs imorgon pussar!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0