if you think you can do it, you do so. that is how I think!

jobbig måndag det vart. 2 lektioner och först skrev vi bara och sen gympa då vi hade volleyboll. brukar tycka det är hur kul som helst men idag sög det verkligen.. efter skolan gick jag och pluggade teori i en timme sen tog jag pendeln in till götet och kirra biljetterna till torsdag, så nu är det bara att tagga :D sen hämtade pappi upp mig så jag slapp ta pendeln hem igen sen övningskörde jag runt lindome, särö och kungsbacka, blev en liten sträcka hehe!

snart ska jag och min bror kolla film med chips och cola :) veckan eller dagarna innan -- har jag chipssug som en dammsugare! innan var det gröna äpplen?! jag vet, jag är konstig men vem vill vara normal? hörs imorgon ♥

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0