FREDAG 191110

hahahahaha du kommer bli så ägd :D hade gjort vad som helst för att få se din reaktion!
asså våra bildochform lektioner är inte o leka med, trötta som fan och humöret på topp alltid! börja bra med att amanda dog av garv för en sak sen sluta lektionen otroligt lyckat med hihi plast..... :D börja med oförberett prov i teckenspråket och de gick bra faktiskt! hade sedan svenska som är så otroligt kul.. och sist bild och form då haha. ska börja med mat nu sen blir det träning med luciatjejerna och just det, gick prima igår både på tjolöholm och aranäsmatchen! sjung dock inte på matchen och det tur de,jag hade failat totalt där! vi visa bara upp oss där och så sa de lite saker om oss och gubben sa såhär om mig i slutet: och på sin fritid letar gabriella efter bostad. what?!? jag har skrivit att jag är med vänner, pojkvän och tränar på min fritid och att jag drömmer om att bli klar i skolan och flytta hemifrån :O haha han hade inte alla kameler hemma han!
efter träningen ikväll kommer daniel hit och jag saknar honom riktigt mycke, träffa han sist i tisdags :/ ♥

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0