MÅNDAG 221110

Hellu! jag har fått värsta feta bettet på ryggen, gör sjukt ont och kliar + att det sitter precis lagom bra till för når de knappt och aaaah allmänt äckligt är det! skolan va bra och daniel sov ju här inatt så vi tog skolbussen tsm imorse, hade gjort vad som helst för att ligga kvar i sängen med han :( va dock tvungen att gå till skolan för kommer missa så mycket redan med lucian och allt.  hade iaf teckenspråk först och fick bara grupperna och proven sen sluta den, gött ja. sen hälsopedagogik som är mindre roligt, lyssnar och lyssnar alla dessa lektioner.. sen lunch och då blev det subban för va korv i skolan. sen bildochform som vi vanligt ballar ur på hehe. sen hade vi till sist psykosocialt arbete och den gick väldigt fort, tack och lov. hade inte sista lektionen så sluta tre istället för tio i fem :D efter skolan drog jag och nicolina till kungs och vi hitta inget :/ har inte handlat kläder på år typ. så nu ska jag chilla tills paradise börjar och lära mig den sista låten som vi fick i "läxa" till luciaträningen imorgon ;) puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0