MÅNDAG 291110

Hellu! aaaah försov mig imorse så dan blrja bra (Y) ställde klockan på halv sju och antingen så råka jag eller daniel stänga av den eller så dampa min mobil som vanligt.. ska ställa 3 klockor tills imorgon! hade prov i samhäll idag och fy fan va svårt det va, trodde lilla jacoby va snällare än så :/ idag är även sista dagen att rösta på oss luciakandidater eller aah sista gången man kunde va innan 19.00 då alla affärer stänger så nu ska de bara räkna rösterna hihi. vet inte om vi får reda på träningen imorgon vem som blev eller om vi får de på fredag :) skulle egentligen träffat nico idag men hon dissa :( kommer ta år innan jag glömmer det bara så du vet.... sen skulle jag egentligen pluggat men orkar inte, har sån jädra huvudvärk så julpysslar med mami istället (a) om en stund börjar paradise och det får jag absolut inte missa hehe! puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0