SÖNDAG 281110

hihi va längesen jag gjorde den faktiskt. luciaframträdandet gick lika bra idag och det huset vi sjöng i, jävlar om man kunde bo så! värsta infarten och huset va inte litet. hade även en maffig välkomst skylt.. tror alla ville bo där. fick skjuts hem av en av luciagubbarna och påvägen skulle han först släppa sanna nere i onsala och den vägen trodde jag aldrig att jag skulle överleva. blev så åksjuk så det va äckligt, trodde jag skulle spy i hans nacke.. mår fortfarande illa så ska duscha och sen lägga mig på spikmatta med vetekudden. måste ut och vara taxi också så kan inte sova än. har hunnit plugga en timme nu iaf och det tycker jag räcker för tillfället, får va uppe hela nästa natt och råplugga i värsta fall. imorgon är det fyra uppträdanden med lucian sen har vi julpyssel här med släkten så kommer nog inte bli något mer inlägg, kanske hinner klämma in något litet ;)

denna lilla tablett hade räddat min kväll..


Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha aa visst är den!

Hörde att jag och mamma rösta på dej i Lucia! Lycka till! :D

Det ska jag, idag är det mycket bättre :D <3

2010-11-28 @ 12:22:38
URL: http://litenmenball.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0