aaaaaaaah blir sur

fuck jag kan inte öppna min blogg.. ja kan logga in och så men inte se den. vet inte vad jag gör om allt är borta sen.. försökte nyss med en annan blogg och den funka inte heller att kolla :O är det vårat internet eller är blogg.se cp igen? ikväll börjar tydligen greys anatomy och ja ska nog kolla de, måste somna i tid idag för somna till på praktiken idag nästan, inte helt okej där! ska gå ner och städa i mitt rum, ser ut som irak där nere just nu.. imorgon ska jag träffa nicoline som ja inte träffat på år :O okej men på flera veckor iaf, föööör lång tid alltså! hoppas att blogg.se tar sig i kragen och fixar detta nu, annars lär de få en jäkla långt mejl imorgon!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0