feber och robinson!

har feber och mår jävligt dåligt. mina bihålor är fulla och min röst börjar försvinna helt. klara iaf hela skolan och efter åkte jag och träffade daniel men jag va dock jävligt tråkig (förlåt♥) eftersom jag inte mår bra :( kom hem för en timme sen ungefär och åkte ner direkt & köpte tidningen för va ju då med på förstasidan :D haha, när han i kassan sa; "va de bra så? då blir det tio kr" haha då hade jag lust att säga "ser du inte vem jag är? :O " men de hade bara blivit pinsamt.
ska kolla robinson nu sen sova, måste må bättre imorgon då det är styling och fotografering för tidningen på morgonen och sen blir det trädgårn på kvällen! vill jag missa de? nej precis. hörs imorgon ♥ 




Kommentarer
Postat av: Daniel

Min ängel är längst fram :) finast är du Bella! :) puss<3

2010-10-28 @ 20:10:02
URL: http://blondyouknow.blogg.se/
Postat av: Gabriella

hihi tack baby :) puss<3

2010-10-28 @ 20:24:38
URL: http://blondyouknow.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0