FREDAG 011010

aaaaaah va trött man blir på kontorsnissar va med fula bilar... när jag körde hem från praktiken så kör ja förbi ok och där är det alltid cpmänniskor som svänger ut mitt framför en så man får tvärnita och idag fick jag fan stanna för att han körde ut mitt framför mig och han körde med all tid i världens också......då kunde han ju likagärna vänta lixom och bara för det så höll bilen som låg i röven bakom köra på mig, hade nog vart en bra fredag om de hänt eller? fy fan va arg jag va när jag kom hem va, skaka t.o.m och det gör jag bara när jag är riktigt jävla arg.........................................
är hur trött som helst, började sju idag så ska faktiskt sova middag sen hehe och just de, mammi och pappi är i ullared nu och så får jag ett mms och fattar dirr att det är om morgan............... så är det en bild på han där det står:han hälsar................

känner att det blev väldigt mycke punkter i inlägget men det är så idag................

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0