FREDAG 291010

Hellu! ojdå vilken dålig uppdatering man kan göra va.. har precis fixat mig och ska bara finslipa naglarna hehe. har fortfarande feber men är riktigt taggad för att gå ut ikväll och orkar inte bara vara hemma. imorse så blev vi ju stylade och fotograferade för luciafotona som ska sitta upp på kungsmässan och i lokaltidningarna :) hon som fixa mitt hår hette amanda och va hur duktigt som helst, mitt hår blev jättefint! och sminket blev också bra och det va en annan tjej som fixa de :) kom till skolan vid tolv tiden och det va ju maskerad på aranäs idag och han som vann priset för bäst utklädd hade lovat att om han vann skulle han dyk i ån och ja, det gjorde han också! haha fy fan va kallt det måste vart va! sen hade vi svenska som är så kul.. och sen bild och form som vi inte gjorde något vettigt på typ.
efter skolan gick jag och elin till kungsmässan för att kolla skor och kläder tills ikväll och elin hitta ett jättefint linne. men ja hitta som vanligt inte någonting så fick åka ner en gång till efter att jag kommit hem och då hitta jag ett par som va okej för ikväll iaf :)
ska dra ner till bussen om 15 min så nu måste jag dra, ha en bra freda pusss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0