kungsbacka luciatrupp

yeeeeeey är med i kungsbackas luciatrupp nu :D har varit så fett jävla nervös så har velat dö vissa stunder idag. skulle vara där vid sex-tiden och daniel hängde med fast sen fick han inte hänga med in så stackarn fick åka hem igen :( fick varsittt nummer och sen skulle man in en och en till "juryn" och först berätta om sig själv och sen skulle man in en gång till för att sjunga! det där va fan värre än idol, trodde jag hade vart med om de värsta men nejnej. nu har jag dock det. efter det va det bara och vänta och jädrar va nervösa alla va. det va ett riktigt gött gäng så kändes tråkigt att man visste att flera skulle bort och det kunde vart en själv också. sen kom dom in och bad oss att ställa upp på ett led och gå och nynna på lucialåten för det hade jättesvårt att välja. sen vid kvart över åtta ungefär så sa de vilka som gått vidare och jag va en av dom wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie :D det drar igång redan på fredag så det är helt fucking awesome :D så tack som fan mormor att du skicka in mig till dom♥ nu ska jag äntligen äta sen prata med elvis, kommer somna fort som fan sen och vet att jag kommer sova riktigt gött. likadant som innan uppkörningen och teoriprovet, sov så sjukt dåligt sen när jag väl hade kortet sov jag i koma typ. aja, vi hörs imorgon pussss


Kommentarer
Postat av: Daniel

Du är bäst hjärtat så är se bara! :) puss <3

2010-10-26 @ 22:08:39
URL: http://blondyouknow.blogg.se/
Postat av: Gabriella

du är bäst :) puss<3

2010-10-26 @ 23:38:59
URL: http://blondyouknow.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0