MÅNDAG 111010

hellu! lyssnar på musik just nu och efter vårat minimaraton av oc i lördags så har jag fastnat för speeding cars, vet inte hur många gånger jag kört den om och om igen. praktiken gick bra men va helt död imorse och jag har så sjukt ont i benet, har nog världens finaste blåmärke! ska plugga lite nu, skriva klart praktikuppgifterna och sen åka och träffa daniel. ikväll börjar paradise hotell, wohoo att jag ska kolla! jag kan ju erkänna att jag är en riktigt jävla tvnörd, följer allt som går på tv typ! och ni glömmer inte ullared heller hehe ;) ååh jag vill utomlands igen :( nu är jag likblek och vill bara ligga och sola & bada hela dagarna. aja, nu ska jag göra klart skolsakerna, wiie va kul..





har inte fler bilder från igår men ja hoppas att de kmr!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0