TISDAG 261010

Hallå! har varit borta hos morfar med mami en sväng och ska börja göra mig iordning nu. utvecklingssamtalet gick bra, hade dock en jävla otur att komma dit. börjar med att det är is på insidan av bilrutorna för att någon inte vevat upp rutorna helt...... sen är det svinhalt ute på vägarna men klarar mig iaf ända tills att jag ska parkera då jag kör upp på en jävla kant och en bit blir lös på min pärla :( men händig som jag är så fixa jag det nästan (a) ringde papi och han sa att det inte va något, att det bara va att trycka tillbaka den saken som lossna. har även fått en motorvärmare för nu när det är så kallt är paulas dragläge inte det bästa! och så alla bara vet så är pärlan och paula samma bil, visst är det fina namn den har? ;)
ska hoppa in i duschen nu sen ner och träffa amanda en sväng :) är fortfarande redigt nervös för ikväll, undrar om min röst kommer orka för nu har ju förkylningen vänt och blivit värre jävla mirri chatte schaise!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0