Mallorca ♥

okej, ska ta allting från börjar om jag nu kommer komma ihåg allt, har hänt för mycket typ!
varje kväll gick vi runt nere i hamnen och sånt men orkar inte skriva med de  på varje dag så ni vet att det är typ hälften ja har berättat bara, bilderna får visa resten hehe ;)
började med att taxin hämtade oss fyra och mötte upp de andra vid landvetter, förutom mormor & morfar som redan va där nere. planet gick halv sju så chilla lite på flygplatsen och självklart pep de när jag gick igenom säkerhetskontrollen, har aldrig gått igenom utan att pipa tror ja :O aja, planet går i tid och vi landar som vi ska, älskar att flyga verkligen! kommer fram till 28 graders värme och jag dör ju i leggings och kofta! kommer fram till hotellet där vi är efterlängtade! på kvällen ska vi ut och fira mormor som fyllde 65 (därför vi åkte dit) och då hade jag inte lagt mig än så hade vart vaken i ett & ett halv dygn så va ju som ett vrak, kan ju bjuda på en bild sen så förstår ni! så jag bröt ihop helt random och verkligen hulka och böla i en stund sen blev jag ju ännnu mosiare i ansiktet, nice (Y) 
på söndagen va det fint väder så drog ner till havet och bara bada och sola massa! sen efter lunch blev det poolen och det va ju då vattengympa så de körde vi! sen på kvällen va det show på hotellet, kommer inte ihåg vilken det va men helt okej iaf!
måndagen va lite molnig men gick ända ner till stranden sen blev det bättre på eftermiddagen så va vid poolen på eftermiddagen.
tisdagen blev det havet sen poolen igen. gymma även och ja va död, fy fan!
onsdagen va det klarblå himmel hela dagen så började med havet och sen blev det poolen. På kvällen kollade vi high school musical show på hotellet!
torsdagen blev det poolen hela dagen och då spela vi även innebandy och ja, kevin & hilda vann så på kvällen fick vi diplom stolt*. Sen blev det mamma mia show och den va grymt bra! haha i slutet va det en kackerlacka på scenen och det va typ det roligaste haha vilken panik dom fick där uppe när dom märkte den, ångrar att jag inte filma det, det va värt mer än 4 miljader!  
fredagen började med moln så de andra drog iväg till gamla stan och jag stannade kvar på hotellet. sen blev det klarblå himmel så låg vid poolen hela eftermiddagen. vi spelade även vattenpolo som va sketsköj och något annat spel, kommer inte ihåg va det heter men fick inge bra poäng ändå, fick 26 i torsdas och 28 på fredagen och högsta va 49..... men de va kul :D på kvällen gick alla ut och käka tillsammans sen blev allt sorgligt, va sista kvällen så  ni kan ju förstå att iaf jag va nerstämd!
lördagen vakna jag kvart över sex och det åska som fan, assa det va ingen vanlig åska utan koåska, bara blixtrar utan dunder! rätt ballt faktiskt och då ville man bara hem,  hihi ösregna när vi åkte från hotellet ÄGDA
planet va försent en timme nästan så hängde ju på palma flygplats urlänge! sen kom vi äntligen hem, till regnet och 12 grader................. jag hade tunika och shorts så jag frös ju liiite.
har haft det så jävla underbart och hade inte tackat nej till en vecka till!



ett vrak eller?






vattengympa yeey va duktiga va är!












champange till frukost de ni ;) men fy fan va äckligt det va!



haha detta orangea flygplan hade hela släkten roligt med!




VATTENPOLO yeey


sista måltiden..........




såå gay ja!











tog över 400 bilder och filma massa så ni får se lite mer någon annan dag, dethär tog fan 2 timmar :O


Kommentarer
Postat av: Syveringeborg

Interesting. No more comment :)

2011-05-12 @ 14:50:06
URL: http://syveringeborg.blogmakale.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0