MÅNDAG 060910

Hellu! riktigt bra måndag har de varit va, började med teckenspråk och det är fortfarande mitt favoritämne! sen håltimma så tog jag och elvis paula in till stan för att hälsa på daniel i hans skola men de tog tid innan vi kom dit HEHE.
börja med att vi ska tanka och får inte upp locket så chansar på att bensinen räcker. råkar visst köra över älvsborgsbron och hamnar på backaplan där vi käkar och sen ska vi ta oss tillbaka.. kör bort till jag vet inte vad och får vända sen hamnar vi i olskroken och sen till slut är vi på järntorget där vi blir anfallna av tusen äckliga fåglar ejuu! de tog tid men va faktiskt kul haha! va första gången ja körde i göteborg sen jag fått körkort så nu har ja klarat de wiie :D

nu ska jag plugga på lite politik, yeey va kul.. hörs sen ♥

pärlan paula


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0