träningsvärk imorgon eller

ojoj va blött det va i skogen eller? efter 7 minuter va skorna sjöar och så fortsatte det. va riktigt många som va där från våran klass, 3 stycken. haha är inte förvånad. va klara vid halv två och kom hem vid halv tre och så va det bara att käka och sen dra ner till simhallen där vi skulle gå igenom lite olika saker. har äntligen lärt mig att inte behöva hålla för näsan när jag är under vattnet, de alla har kunnat sedan dom föddes men nu är jag äntligen en av alla andra hehe.
ska fixa det sista för # och sen bara ta det lugnt, har asjobbig huvudvärk och mina ljumskar ska vi inte snacka om, ramla i skogen så lyckades väl sträcka dom typ :/

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0