God natt

ska strax lägga mig och det ska bli gott de! har vart iväg hela dan idag så nu märker jag hur trött jag är. skolan va bättre än väntat, teckenspråk där vi hade betygsnack, svenska där vi plågades med värsta uppgiften och rytmikpass sista lektionen som jag och amanda höll för 2 pers, yeey! men bra gick de och skönt att det är över, har inte alls mycket kvar nu i skolan och lärarna sa att det skulle vara som värst fram till v.16, alltså denna veckan som va! just de ja, va nere hos rektorn också och prata om en viss lärare och nu jävlar! efter skolan drog jag och träna och sola och det va första gången som jag va och träna själv (duktigt att jag vågar de lixom) så på söndag kör jag igen ;) träffade sen min pojkvän som åkte idag och jag hade gjort vad som helst för att ha honom hos mig nu eller vara hos han :/ sen när jag kom hem från stan va jag hemma en halvtimme och så blev det stan igen för att hämta mamma och pappa på centralen ;) ska upp tidigt imorgon för först blir det städning eftersom jag inte hann med det idag och efter det om det nu är fint väder blir det ut på golfbanan en sväng med pappa :D om de inte är fint så skiter vi i de och tar de i veckan istället :) och imorgon ska jag och nicoline ha myskväll här och få massa flashbacks från för några år sen när vi alltid sov med varandra och såna roliga saker ;D kanske till och med cyklar ner till maxi eller willys som vi gjorde för att köpa glass, tar nog bilen nu när man kan de hehe :D ska iallafall bli otroligt mysigt och de va tur att båda va lediga imorgon för de brukar vara så att om hon är med henns pojkvän kan jag och när jag är med min pojkvän kan hon osv. nej, nu ka jag sova, hörs imorgon ;) pusss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0