LÖRDAG 300411

God morgon! Vakna nu och kan inte somna om, haha fast skulle ändå upp vid nio men ändå (a) orkade inte städa igår så de ska jag snart göra, vill inte åka än bara så jag väcker grannarna med dammsugan hehe. Valborg idag och varmt+fint väder, kan inte bli bättre :D ååh vill bara ligga i solen och chilla idag men kommer nog inte hinna de :/ får bli solariumet en stund sen ist (a) min hosta har också blivit värre än vad den va innan och de är ju sådär lagom mysigt när man sover runt 3-4 timmar per natt för först kan man inte somna för hostan sen vaknar jag av att jag knappt får luft! Ska försöka få iphonen att dö sen drar jag! 

Kommentarer
Postat av: Maja

perfekt valborgsväder=)

2011-04-30 @ 08:59:46
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Robin

Hej!

Hur ser dina Valborgsplaner ut?!

Kom gärna in och dela med dig! :)



Skål!

/ Robin.

2011-04-30 @ 09:28:42
URL: http://blogg.aftonbladet.se/robin

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0