ONSDAG 270411

Heleveteee. slog precis i armen i gaderobsjävel så jag e så sjukt öm va,fick en fin bula. fuck va ont det gjorde. Har ont i resten av kroppen med men annars är allt så sjukt jävla underbart! idag fick jag min studentmössa(äntligen), studentfestbiljett, studentklännging och en massa fräknar (a) satt och köa i 5 timmar och 40 min för att få den jädra studentbiljetten så hoppas fan det är värt det och att det är bra! rusa sedan till tåget som ändå va sent och träffa mitt hjärta för att träna och sola :) är verkligen helt slut nu och det känns asgött! kom hem för en halvtimme sen ungefär och har hunnit prova klänningen som satt som en smäck och mössan som va ännu läckrare på hihi!


 

haha beställde en silvrig visselpipa och fick denhär?!?!?!?!

 

känns som en toarulle med en ballong på ena sidan :O


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0