studentklänning

åååååååh jag har hittat min studentklänning äntligen! fast på nätet så ska ner och lämna tillbaka den jag har här hemma och in till stan och köpa den imorgon om den nu finns då :D åååh den är så fin! riktigt söt också för det tycker jag studentklänningar ska vara! hoppas den finns annars beställer jag den imorgon för det står mitt namn på den verkligen och jag ska ha den hihi :D

fy har varit helt instäng hela dagen och mår inte bättre för de, ska ta ett bad snart och hoppas det hjälper för imorgon måste jag till skolan! dock så börjar total black out om 20 min (ni måste kolla för det är frymt roligt) så hinner inte bada innan så de får bli efter ;) haha det programmet är det bästa nånsin :D älskar när folk blir skrämda, det är nog det roligaste man kan skratta åt :D

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0