God natt

Är för pigg för att sova, jag som har varit som en seg pungråtta i flera veckor är äntligen pigg och de när jag borde sova :O mitt hjärta har redan somnat, han är ju så söt och go när han sover men han kommer vakna om jag pussar på han så får hålla mig hehe (a) va och gymma förut och har redan träningsvärk, illa! Efter åkte vi runt i stan och fixade lite saker sen kolla vi när nico och Josefin och några mer dansa på gbgkalaset, blev inte alls sugen på att dansa eller så, ååh vad jag saknar att åka till en danslokal och bara dansa :( imorgon ska jag skriva in mig på komvux med Nicolina och en sväng till kungsmässan efter blir de också hoppas jag :D ska kolla tv nu för att bli trött, 2 1/2 män blir de! God natt

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0