LÖRDAG 270811

Sitter i soffan och vilar äntligen benen, mina ljumskar har fått mycke stryk de sista och idag är jag helt körd! Åkte ner till Ullared vid halv elva men fastna på vägen då de hänt en olycka mitt framför oss, stod stilla i över en timme och de va brandbil, polis och 2 ambulanser där, tycket sånt är hemsk men nyfiken som jag är så ville jag självklart se vad som hade hänt. kom ner till Ullared vid tolv tiden och vi va inte ensamma direkt, folk överallt men fick med mycke fint hem :D haha jag och Daniel pratar om att åka dit imorgon igen innan vi ska hem för hann inte kolla allt idag hehe får se om vi orkar ;) ikväll ska vi mysa och kolla hur många lingon finns de i världen, en av mina favoritfilmer så köpte den idag :D

haha så jävla nyfiken, daniel va likadan...


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0