Robinson :D

Yeey de har äntligen börjat min favorit serie eller en av dem tusen jag har haha :D Nicolina åkte precis hem och Daniel kom precis hem så nu är han i duschen och jag kollar tv. Jag och Nicolina har varit lite överallt idag haha börja på kungs sen hem en sväng till mig, ner till tåget för att lämna grejer till Daniel sen till skopunkten och intersport och till sist maxi haha ja överallt :D sen åkte vi hem hit och kolla hmlfdiv. Asbra är den verkligen :D är så sötsugen så äter upp vad som helst snart, aaaah måste hålla mig för nu ska jag börja mitt nyttiga liv hehe nej men har ju äntligen kommit igång med träningen så ska försöka hålla mig nu ett tag iaf ;)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0