TISDAG 300811

God morgon! Precis när Daniel skulle gå såg vi en stor äcklig jävla Harald så han döda den innan han gick men vågar knappt sova nu, Tobbe döda en stor för en timme sen ungefär i hallen så lär vara mer här någonstans... Hatar dessa jävla spindlar och stora är dom med!! Därför kommer jag aldrig kunna bo själv för jag skulle bara spola ner spindeln Daniel döda och den låg helt död på ett papper och jag trodde att den skulle återuppstå och hoppa på mig, jag vet det skulle aldrig hända men man vet ju inte om de bara spelar döda sen lever?!?!? Aja, regnar lagom mycke ute nu och ska in till stan sen för att gymma med älsklingen och gött att jag ska ta hans OCH min väska plus paraply sen då (Y) Haha lät väl bara positiv idag va? ;)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0