MÅNDAG 261211

Hallå! Sitter på tåget påväg till kba nu, jävlar va folk är galna när de finns billiga grejer överallt verkligen! Alla går loss, boxar sig fram och sliter & drar i allt med röda lappar på.. Tänkte att jag skulle va en bland dom för har aldrig shoppat på den "riktiga" mellandagsrean men helvete va arg jag blir, orkar inte mer så de blev lite trosor och en present köpt bara. Inte värt allt detta.
Har förresten sträckt mitt högerlår för hitta ett par assnygga jeans och eftersom att jag inte är dendär jeanstjejen direkt så ville jag verkligen ha dom men fanns dom i min storlek i de fyra olika affärerna jag kolla ? Nej. Så satt på huk i 3 av de 4 affärerna i typ 3-5 min i varje så nu kan jag gå lagom fint hehe
Ska hem och senare blir de kalkonmiddag hos m&m med familjen och kusinerna från Torslanda & även mer julklappar ;)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0