Dag 1 - Mig själv

yes då ska jag alltså presentera mig själv så bra jag kan hehe!
Jag heter Gabriella och är 18 år, fyller 19 den 21 april. Bor med min mamma, pappa och lillebror i en villa som jag trivs sjukt bra i. har flyttat mer än sju gånger och dethär stället är den längsta tiden jag har bott på samma ställe, börjar känna att det är dags för något nytt snart... går sista året på barn&fritidsprogrammet och tar alltså studenten om exakt 98 dagar woooohhhooooooo!
Jag är jävligt blond fast bara för att jag alltid bleker mitt hår hehe. folk säger att jag har den sämsta humorn nånsin men jag tycker att jag har den bästa helt seriöst, om man skrattar åt typ allt måste den va den bästa eller?!! jag klarar inte av människor som inte kan skratta och skoja utan bara klagar och tråkar hela tiden så ni kan lista ut att alla mina nära och kära är grymt bra på att skratta hihi ;) Älskar att dansa och sjunga, fotboll och innebandy är grymt kul de med! Jag har världens underbaraste pojkvän och mina vänner är de finaste! 2 av mina äldsta och bästa vänner heter nicoline och malin! till skillnad från väldigt väldigt många så älskar jag min släkt också, inte hela men de jag umgås med mest. va på släktträff i höstas ju och det va bland top 10 bästa helgen i mitt liv. Vid vissa tillfällen är jag hellre med min familj och släkt än går ut och festar. har hellre myskvällar än ut och dricka varje helg. klart det är kul att gå ut någon gång ibland men det beror helt på vilket humör man är på också.
jag har varit väldigt blyg hela mitt liv typ, har blivit en jädra förändring sen jag började gymnasiet och sedan jag va med i luciatruppen så har jag fått en självförtroende som jag aldrig trodde att lilla jag skulle få. en svaghet som jag har är att inte kunna säga nej vissa gånger. jag gör hellre saker för andra för att de inte ska bli ledsen och tänker för lite på mig själv, har blivit bättre men har långt kvar tills jag blir som de andra egoisterna. nej ego tänker jag aldrig bli för klarar inte av sånt folk så hur skulle jag då kunna klara av mig själv?!?!! nej men jag ska lära mig att våga säga vad jag vill. har märkt att några gillar inte det men man kan fan inte bossa över andra hela jävla tiden! hoppas ni vet vad halva vägen var betyder!
kalla mig tönt eller vad du vill, men det är såhär jag är.



glömde att berätta att jag har allt en liten konstnär i mig också,
det hoppas jag att ni ser på dessa vackra ekorrar!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0