följer efter som en svans hej

jag gör som alla andra balla bloggare gör just nu och skriver lite om mig själv. det är 30 olika saker som ja har tattat från enkarlekssaga.blogg.se ;) men har ändrat lite så blir istället 25 saker jag kommer svara på, kolla under så märker ni ;D

Dag 1 - Mig själv
Dag 2 - Min största kärlek
Dag 3 - Mina föräldrar
Dag 4 - Dethär åt jag idag
Dag 5 - Vad jag gör om ett år
Dag 6 - Min dag
Dag 7 - Min bästa vän
Dag 8 - Ett ögonblick
Dag 9 -
Det här hade jag på mig idag
Dag 10 - Mina syskon
Dag 11 - I min handväska
Dag 12 - Den här veckan
Dag 13 - Mitt rum
Dag 14 - Mina drömmar
Dag 15 - Mitt favorit minne
Dag 16 - Min favorit födelsedag
Dag 17 - Detta ångrar jag
Dag 18 - Den här månaden
Dag 19 - Ett annat ögonblick
Dag 20 - Det här upprör mig
Dag 21 - Mina rädslor
Dag 22 - Det här får mig att gråta
Dag 23 - Min favoritplats
Dag 24 - Det här saknar jag
Dag 25 - Ett sista ögonblick

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0