MÅNDAG 100111

God morgon! fy fan vad jag är trött, undrar vad jag ens gör uppe nu. kunde inte sova igår och somna strax efter fem imorse :/ gick upp åtta för att åka med mamma & handla frukost och trodde jag skulle dö. ska plugga nu sen dra till frölunda torg en stund med mamma :) usch, skolan börjar imorgon och jag är inte alls peppad för de.

haha läste ett gammalt inlägg som jag hade gjort och hitta denhär som jag dog till förut, har sovit knappt 3 timmar så ni kan tänka er att allt är roligt just nu, puss!

En känd sångare sjöng för patienterna på ett sjukhus. Han avslutade med en
glad hälsning:
- Hejdå, och hoppas att ni blir bättre!
- Tack detsamma!
svarade patienterna.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0