MÅNDAG 170111

Hellu! missade nästan att blogga idag, har haft panik för att jag inte skulle hinna! haha det är farligt med blogg asså ;) skolan va okej men blev asbra, börja med teckenspråk och sen samhällskunskap. sen idrott b för första gången och vi är bara 8 stycken i gruppen där så rätt skönt! hade dock vikare nu första lektionen så vet inte hur våran riktiga lärare är än men de får vi se på fredag :) sen hade vi pedagogisk och läste bara igenom lite där sen sista lektionen va skapande verksamhet där några höll i lektioen och då fick vi göra trolllera och göra rymdvarelser som va riktigt roligt ;) sen efter lektionen sitter min pojk och amandas pojk och överraskar oss utanför klassrummet och det gjorde min dag, har verkligen världens finaste pojkvän ♥ sov med han inatt men sakna han något fruktansvärt hela dagen och så sitter han där sen, kunde inte blivit gladare! saknar han dock lika mycke nu :/
så efter skolan åkte vi fyra in till göteborg och gick runt en sväng, åt och sen åkte vi hem runt sju. bara det att mitt tåg skulle gå 19.17 och 19.27 säger dom att det är inställt? fitt västtrafik vad jag hatar dom... ska sticka kniven i dom någon vacker dag hade jag tänkt! så va hemma runt halv nio och skulle hunnit plugga, har jag hunnit det? nej så ska börja lite nu sen försöka sova. hörs imorgon puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0